My Blogger TricksAll Blogger TricksTechtunes

kegilaan aku pada bowling




muka muka strike..haha






assalamualaikum..sudah agak lama tidak ku coretkan kisah hidupku di dalam blog ini (toksah nak perasan sangat la bukan orang nak tahu pun)..so hari ni aku nak ceritakan kegilaan aku bermain bowling pada hari semalam,pada hari ahad pukul 10 pagi (detail sungguh)..pada siapa yang selalu main bowling tu memang da expert la..

bermula kisahku yang semangat berkobar kobar datang awal..awal la aku sampai sunway pukul 10..(awal la tu) walaupun mulanya pukul 10 pertandingan bowling tapi tak start pun lagi.

sementara nak tunggu permainan bermula aku pun relax la kejap..twngok orang main bowljng ( yelah baru first time) so bila start je permainan bowling aku dan team aku (wah!da macam karangan da) pun mula la satu team ada 8 0rang..semua team aku hebat2 belaka aku havoc je lebih..

mula2 main ti kekok la sikit..yelah orang main bowling tu baling bola ikut bawah aku pulak ikut atas (apa macam havoc tak aku)

tapi semakin lama aku main aku rasa kepanasan..asal baling je masuk longkang(perh siapa tak panas hati) da la ada 3 game ni buat aku lagi berapi

sebab kan tahap kesabaran aku semakin nipis aku pun mula tunjukan kehebata aku(tetiba pulak) masa tu ada pulak budak tengah berlatih bowling duduk tunggu turn kiteorang habis main..dengan cara dan lenggokan bermain aku terus strike (tu pun baru 5 kali selebihnya kelongkang...haha..tapi lega la juga dapat strike

No comments:

Post a Comment