My Blogger TricksAll Blogger TricksTechtunes

Raya..raya..raya












assalamualaikum kepada semua blogger2...sudah agak lama aku tidak coretkan sebarang kisah aku kat blog (semuanya sebab tak tahu nak post apa)hehehe...i'm still in this blogger world..tapi tak da la baru sangat..but today i doesnt to tell about myself..korang pun tahu kan raya da nak dekat..kalau dulu nak beli baju raya mak yang bayar.tapi sekarang da ada duit sendiri..duit mak pun padang sipi je(time takda duit tahu pula datang guling2 dekat mak mintak duit,siap buat muka cute lagi)..Tapi tu waktu takda duit jelah...sekarang poket tengah tebal kan..nak dijadikan cerita bila masuk pusat membeli belah, dengan bebekal duit PTPTN..(tu je mampu buat masa ni)..confirm la nak beli baju raya..Kononnya sebelum pergi, niat di hati nak beli baju kurung je..tapi girls kan (shoping is my life)..belum baca bismillah lagi da keluarkan duit beli baju kat first kedai yang dekat dengan pintu entrees (girls kan,apa kisah)..belum sampai kat tempat baju kurung, Hah segala anak , mak, nenek jeans aku beli (yang peliknya jean je pun) takda apa pun menarik..jalan punya jalan aku tak sedar kat tangan aku ni da penuh dengan barang..hah ni masalah perempuan lagi satu kalau membeli ni, kalau boleh from head to toe nak beli (lengkap) nasib belum kawain lagi..kalau kawin..hmmm..bankrup la suami aku..so just to reminds dekat girls yang belum membeli baju raya tu..kalau da masuk shopping mall jangan padang kiri kanan terus je pergi beli baju apa uolls semua nak..kalau tak uolss jadik macam I...menyesal tak sudah..ni pepatah yang i buat telajak jalan boleh gostn ke pusing or undur ke semua boleh..tapi kalau da telajak keluar duit menangis tak berlagu korang..belajarla berjimat cermat...itukan amalan yang disukai oleh Allah (tapi aku da banyak da borong hehehe)

No comments:

Post a Comment